"GYIK"

1.    Kiválasztottam a táskát, hogyan tudom megrendelni?
A megrendelés menete nagyon egyszerű. A terméket a „Kosárba“ téve, majd a szállítási adatok kitöltésével, fizetési, szállítási információ megadása után tudja elküldeni megrendelését.
2.    Néhány terméket miért nem tudok a Kosárba tenni?
Vannak termékek, amelyek ideiglenesen elfogytak. Ezeknél a termékeknél a „Kosárba“ gomb helyett az „Érdeklődöm“ gomb jelenik meg, melyre kattintva a felugró ablakban üzentet tud küldeni nekünk.
3.    Ebben az esetben szükséges megírni a termékkódot?
Igen, így könnyebben tudjuk azonosítani, hogy melyik termék felől érdeklődik.
4.    Milyen gyakran jelennek meg új termékek a webáruház kínálatában?
Újdonságokkal hetente jelentkezünk.
5.    Csak az oldalon keresztül tudom megrendelni a táskát?
Igen, az oldalon regisztrációval és regisztráció nélkül is tud vásárolni.
6.    Mit tudok tenni, ha nem tetszik a táska kaptam?
A kézhezvételtől számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Ebben az esetben a termék visszajuttatásának költsége téged terhel. A terméket minden esetben eredeti állapotában, eredeti csomagolásában vesszük vissza. Használt, különbőző az eredetivel nem megegyező illatot árasztó terméket nem veszünk vissza.
Bővebben az Üzletszabályzatban talál információt.